لینوکس و من

لینوکس و من

لینوکس و من

حاصل تجربیات ما از سر و کله زدن ها با لینوکس

بایگانی

پشتیبانی! زرشک!

دیروز زنگ زدم پشتیبانی ADSL مخابرات، میگم خانم مشکل اینه که ارتباط قطع میشه اما کانکشن وصله. و فقط data نمیره و نمیاد. و باید مودم رو یک بار یا برخی موارد دو سه بار خاموش و روشن کنم تا درست شه. میگه چه errorی میده؟ میگم عرض کنم من لینوکس دارم، error و این چیزا نمیده. فقط میگه وصل شد یا نشد! اصلا هم ویندوز ندارم امتحان کنم.برگشته میگه چرا درستش نمی کنین؟ میگم چیو درست کنم؟! میگه لینوکس رو. چرا ویندوز نمیریزین؟چند ثانیه مکث میکنم و بعد خداحافظی میکنم!معلوم نیست برای پشتیبانی کیو گذاشتن اونجا. ننجون منم که بلده بهش بگی این خطا رو میده، مشکل از کجاست؟! دیگه این که پشتیبانی نمیخواد! فقط هم ویندوز ویندوز ویندوز! اصلا لینوکس هم نه، مک. دیگه برای مک که باید خانم یا آقای پشتیبان کاربلد باشه! عمرا اگه بلد باشن!

نظرات  (۲)

تجربه ی من
http://forums.technotux.org/viewtopic.php?f=1&t=20711
البته الان مشکلی رفع شده، موفق باشید.
پاسخ:
سلام. ممنون. ولی مشکل من فکر نمیکنم این باشه. چون یوقت میبینی یه هفته هیچ مشکلی نیست، یوقت در روز چند بار اتفاق میفته. هیچ نرم افزاری هم مرتبط با این قطعی ها نیست، فرقی نداره، تورنت، پکیج منجر، فایرفاکس... چراغ لینک هم نمیره و مودم نشون میده داره مثل اسب کار میکنه. یه نکته ی دیگه هم هست که حالا جاش نیست. ولی مشکل من یه چیز دیگه است. باز ممنون.
این شرکت‌ها خصوصی هستند. برای یک درصد کاربر لینوکس دسکتاپ (که در دنیا هم همین وضع رو داره مطابق آمار) که نمیان متخصص استخدام کنند. شما سطح توقعت بالا است!
پاسخ:
این رو میدونم یک مهندس نرم افزار کامپیوتر، توی دانشگاه چند واحد لینوکس میگذرونه. به هر حال نباید یه آدم معمولی بذارن برای پشتیبانی.